sun

Język angielski

Holidays is coming! Propozycja ćwiczeń na 25 czerwca

Witajcie kochani!

Lato jest już z nami, a więc pora na wakacyjne słownictwo.

Posłuchajcie piosenki w, której poznacie miejsca gdzie można spędzić wakacje.

https://www.youtube.com/watch?v=Xg5i9rxxuJM

A teraz słuchamy jeszcze raz i powtarzamy słówka:

HOLIDAYS - wakacje

SUMMER - lato

SUN - słońce

BEACH - plaża

OCEAN - ocean

PALM TREES - palmy

RIVER - rzeka

FOREST - las

MOUNTAINS - góry

CITY - miasto

ICE CREAM – lody

 

Następnie w karcie pracy ,,Let's go to the beach” waszym zadaniem będzie pokolorować te przedmioty, które zabierzemy na plażę.

Ostatnie zadanie to pokolorować rysunek według określonego kodu.

 

Dobrej zabawy, pozdrawiamy!

p. Aneta i Boo :)

Attachments:
Download this file (Color.pdf)Color.pdf[ ]41 kB
Download this file (Let's go to the beach.pdf)Let's go to the beach.pdf[ ]22 kB

Happy Father's Day! Dzień Ojca. Propozycja ćwiczeń na 23 czerwca

Witajcie Kochani!

 

Dziś święto obchodzą nasi tatusiowie, a więc życzymy im HAPPY FATHER'S DAY! - Szczęśliwego dnia ojca!

Posłuchajcie piosenki z tej okazji.

https://www.youtube.com/watch?v=Tm4jDxUqQgg

Czas na opowiadanie! Zobaczcie i posłuchajcie uważnie co chłopczyk zrobił dla swojego taty w dniu jego święta. Może wy również zrobicie jakąś niespodziankę dla taty?

https://www.youtube.com/watch?v=EjqVnwMF6A0

Przesyłam Wam również karty pracy. Znajdziecie tam laurkę dla taty oraz ramkę w której możecie narysować portret waszego tatusia!

 

Owocnej pracy!

Pozdrawiamy

p. Aneta i Boo :)

Attachments:
Download this file (Father's Day.pdf)Father's Day.pdf[ ]424 kB

Numbers – utrwalenie. Propozycja ćwiczeń na 18 czerwca

Drogie dzieci!

Utrwalamy liczebniki i przy okazji powtarzamy sobie części ciała.

Posłuchajcie piosenki o misiu!

https://supersimple.com/song/my-teddy-bear/

Przypominamy sobie części ciała:

EYES - oczy

NOSE - nos

EARS - uszy

ARMS - ramiona

LEGS - nogi

PAWS – łapy (nowe słowo)

A teraz zajrzyjcie do kart pracy. Waszym zadaniem będzie narysować misia po śladzie i go pokolorować.

Następnie trzeba policzyć części ciała naszego misia.

 

Na koniec zabawa ruchowa w trakcie której również poćwiczycie liczenie :)

https://www.youtube.com/watch?v=xNw1SSz18Gg

 

Przyjemnej zabawy!

Pozdrawiam

p. Aneta i Boo :)

 

Numbers – liczby. Propozycja ćwiczeń na 16 czerwca

Witajcie kochani!

Dziś zajmiemy się liczbami od 1 do 10 - NUMBERS, przypomnijmy je sobie.

ONE - jeden

TWO - dwa

THREE - trzy

FOUR - cztery

FIVE – pięć

SIX - sześć

SEVEN - siedem

EIGHT - osiem

NINE - dziewięć

TEN -dziesięć

A teraz posłuchajcie piosenki o misiach i powtarzajcie liczby. Poniżej znajdziecie karty obrazkowe do utrwalania cyfr.

https://supersimple.com/song/ten-in-the-bed/

Na koniec pokolorujcie scenki z naszej piosenki.

 

Owocnej pracy!

p. Aneta i Boo :)

 

This is the way we get dressed. Propozycja ćwiczeń na 9 czerwca

Dzień dobry kochani!

Na dzisiejszych zajęciach skupimy się na czynności, którą wykonujemy każdego dnia! GET DRESSED – ubieramy się :)

Posłuchajcie piosenki i naśladujcie ruchy, zakładając różne ubrania.

https://supersimple.com/song/this-is-the-way-we-get-dressed/

A teraz słuchamy jeszcze raz i powtarzamy nazwy ubrań:

T-shirt - koszulka

Pants - spodnie

Shirt - koszula

Socks - skarpetki

Shoes - buty

Jacket – kurtka

 

W karcie pracy znajdziecie figurkę pewnego przyjaciela Boo. Na górze w ramce jest zdanie My name is... (Mam na imię..).

Wymyślcie imię dla przyjaciela i wpiszcie je samodzielnie lub z pomocą rodziców do ramki.

Następnie wytnijcie ubranka zamieszczone na dole strony i ubierzcie naszą postać.

Na koniec czas na zabawę! Poruszamy się trochę naśladując potworki.

https://www.youtube.com/watch?v=WsiRSWthV1k

 

Przyjemnej zabawy!

p. Aneta i Boo :)

Attachments:
Download this file (worksheet-get-dressed.pdf)worksheet-get-dressed.pdf[ ]367 kB

What are you wearing? Propozycja ćwiczeń na 4 czerwca

Witajcie kochani!

 

Powtarzamy poznane nazwy ubrań słuchając piosenki. Zwróć uwagę na nowe słowa.

https://www.youtube.com/watch?v=KDE6i_ZZkFU

SHIRT - koszulka

SOCKS - skarpetki

COAT - płaszcz

MITTENS - rękawiczki

BAG - torba

A teraz czas na pytanie co masz na sobie ubrane? WHAT ARE YOU WEARING?

Odpowiemy: I AM WEARING.. Mam ubrane...

Zajrzyjcie do karty pracy przesłanej poniżej. Waszym zadaniem jest połączyć ubrania z odpowiednimi częściami ciała.

Na koniec posłuchajcie bajki:)

https://www.youtube.com/watch?v=VcsNjoyc7_s

 

Owocnej pracy!

p. Aneta i Boo :)

 

Attachments:
Download this file (Clothes and body parts.pdf)Clothes and body parts.pdf[ ]36 kB

Clothes – ubrania. Propozycja ćwiczeń na 2 czerwca

Witajcie drogie dzieci!

 

Przed nami nowy temat, CLOTHES- ubrania.

Posłuchajcie piosenki. Ktoś tu chyba za szybko chce pójśc na spacer i zapomniał się ubrać :)

https://supersimple.com/song/put-on-your-shoes/

Mam nadzieję, że pamiętacie niektóre nazwy ubrań. Uczyliśmy się ich dawno temu.

Oto lista słów z piosenki:

SHOES - buty

JACKET - kurtka

SCARF - szalik

HAT - kapelusz

PANTS - spodnie

Poniżej znajdziecie karty obrazkowe do powtarzania słówek.

Przesyłam Wam również dwie postacie. BOY and GIRL czyli chłopca i dziewczynkę, których należy ubrać!

Ubranka możecie pokolorować, wyciąć i przykleić do postaci na obrazku.

 

Przyjemnej zabawy!

p. Aneta i Boo :)

 

What can you do? Co potrafisz? Propozycja ćwiczeń na 28 maja

Witajcie kochani!

 

Dziś będziemy poznawać nazwy czynności, które określają co potrafimy zrobić.

Posłuchajcie na początek piosenki.

https://www.youtube.com/watch?v=hzo9me2fdzg

Dużo tych czynności prawda? Postarajcie się powtórzyć pierwsze 6 czynności:

RUN - biegać

WALK - chodzić

JUMP - skakać

FLY - latać

DANCE - tańczyć

SWIM – pływać

Na koniec trochę gimnastyki :)

https://www.youtube.com/watch?v=dUXk8Nc5qQ8

 

Miłej zabawy, pozdrawiamy!

p. Aneta i Boo :)

Happy Mother's Day! Dzień Mamy. Propozycja ćwiczeń na 26 maja

Witajcie kochani!

 

Dziś wyjątkowy dzień – Mother's Day czyli Dzień Mamy!

Posłuchajcie wspólnie z waszymi mamusiami piosenki na ten szczególny dzień.

https://www.youtube.com/watch?v=MYqFPa1mrXo

W kartach obrazkowych zamieszczonych poniżej znajdziecie listę słów związanych z tym świętem:

FLOWER - Kwiat

GIFT - Prezent

KISS - Buziak

HUG – Przytulać

A teraz dwa najważniejsze zdania jakie możecie powiedzieć mamie w języku angielskim:

HAPPY MOTHER'S DAY! - Szczęśliwego Dnia Mamy!

I LOVE YOU! – Kocham Cię!

Na koniec wykonajcie piękną laurkę dla mamy, narysujcie jej portret.

Owocnej pracy, pozdrawiamy!

p. Aneta i Boo :)

Attachments:
Download this file (Mothers Day.pdf)Mothers Day.pdf[ ]44 kB
Download this file (Mothers Day_flashcards.pdf)Mothers Day_flashcards.pdf[ ]298 kB

What day is it today? Propozycja ćwiczeń na 21 maja

Witajcie kochani!

 

Na początek poruszajmy się trochę, powtarzając dni tygodnia.

https://www.youtube.com/watch?v=lPgTdgvj_jc

Poznaliśmy ostatnio pytanie o dzień tygodnia. Dziś je sobie utrwalimy.

Posłuchajcie piosenki i spróbujcie powtarzać.

https://www.youtube.com/watch?v=1muwwpdPmG4

Poniżej znajdziecie kwiatek. Każdy jego płatek, to inny dzień tygodnia.

Należy go pokolorować zgodnie z określonym kodem, a więc przypominamy sobie kolory.

RED - czerwony

YELLOW - żółty

PINK - różowy

PURPLE - fioletowy

GREEN - zielony

ORANGE - pomarańczowy

BLUE – niebieski

 

Przyjemnej zabawy!

p. Aneta i Boo :)

 

 

Attachments:
Download this file (Flower_days of the week.pdf)Flower_days of the week.pdf[ ]165 kB

Days of the week – utrwalenie. Propozycja ćwiczeń na 19 maja

Kochani!

Na początek utrwalamy dni tygodnia w wyliczance. Proszę powtarzajcie za mamą kurą :)

https://www.youtube.com/watch?v=mXMofxtDPUQ

Kolejne wasze zadanie, to zamalować odpowiednią ilość gwiazdek, w zależności jak bardzo lubicie dany dzień tygodnia (plik: days- my favourite).

Dziś poznamy także pytanie o dzień tygodnia oraz odpowiedź na to pytanie.

WHAT DAY IS IT? - Jaki to dzień tygodnia?

TODAY IS IT THURSDAY. - Dziś jest wtorek.

Zapraszam Was do wysłuchania lekcji z dni tygodnia w języku angielskim.

https://www.youtube.com/watch?v=5cYMu3RTMJU

Na koniec zróbcie kolorową tęczę z dni tygodnia (plik: days of the week- rainbow).

 

Miłej zabawy!

p. Aneta i Boo :)

Attachments:
Download this file (Days of the week-rainbow.jpg)Days of the week-rainbow.jpg[ ]153 kB
Download this file (days-my favourite.pdf)days-my favourite.pdf[ ]357 kB

Days of the week - dni tygodnia. Propozycja ćwiczeń na 14 maja

Kochane dzieci!

Dziś poznamy dni tygodnia w języku angielskim. Oto lista słówek, a poniżej znajdziecie karty obrazkowe z dniami tygodnia (flashcards).

MONDAY - poniedziałek

TUESDAY - wtorek

WEDNESDAY - środa

THURSDAY - czwartek

FRIDAY - piątek

SATURDAY - sobota

SUNDAY - niedziela

Następnie posłuchajcie piosenki i powtórzcie dni tygodnia.

https://www.youtube.com/watch?v=loINl3Ln6Ck

Na koniec waszym zadaniem będzie narysować co ciekawego robicie w dni tygodnia wymienione w karcie pracy?

Z czym te dni wam się kojarzą?

Przyjemnej pracy!

 

Pozdrawiamy!

p. Aneta i Boo :)

Attachments:
Download this file (days of the week - draw.pdf)days of the week - draw.pdf[ ]338 kB
Download this file (Days of the week.pdf)Days of the week.pdf[ ]127 kB

Five little monkeys – wyliczanka. Propozycja ćwiczeń na 12 maja

Witajcie kochani!

 

Zaczynamy dzisiaj od powtórzenia słówek, które już poznaliście. Posłuchajcie wyliczanki i powtarzajcie.

https://www.youtube.com/watch?v=wI0BeLWajNE

 

Teraz czas na piosenkę o niesfornych małpkach, którą na pewno już słyszeliście nie raz:)

Five little monkeys jumping on the bed.

https://www.youtube.com/watch?v=2j6T4ad1oQU&t=62s

 

Historię naszych małpek znajdziecie w kolorowance (plik coloring pages).

Na koniec policzcie małpki po angielsku i zaznaczcie prawidłową cyfrę w kółeczko.

 

Miłej zabawy!

p. Aneta i Boo :)

 

Wild animals – poszerzanie słownictwa. Propozycja ćwiczeń na 7 maja

Witajcie kochani!

Nasze zajęcia rozpoczynamy od zabawy :) Postarajcie się wykonać ćwiczenia zgodnie z instrukcją.

https://www.youtube.com/watch?v=r6cJB7k6eEk

 

A teraz posłuchamy piosenki Jungle Animals. Pojawi się w niej kilka nowych nazw dzikich zwierząt.

https://www.youtube.com/watch?v=NNELmTbw9yM

ELEPHANT - słoń

CROCODILE - krokodyl

GIRAFFE - żyrafa

HIPPO - hipopotam

Powtórzcie poznane słowa kilka razy, a na koniec policzcie ślady zwierzątek (załącznik how many steps1 oraz how many steps 2 -trudniejsza wersja).

 

Pozdrawiamy!

p. Aneta i Boo :)

Wild animals- dzikie zwierzęta. Propozycja ćwiczeń na 5 maja

Witajcie dzieciaczki!

 

Pora na nowy temat. Dziś poznamy zwierzątka, które żyją w dżungli ( jungel ).

Wybierzmy się na spacer po dżungli a, spotkamy tam:

FROG - żaba

MONKEY - małpka

TOUCAN - tukan

TIGER - tygrys

 

Zatem posłuchajcie piosenki.

https://supersimple.com/song/walking-in-the-jungle/

Poniżej znajdziecie kolorowankę ze zwierzątkami, które były w piosence.

Na koniec waszym zadaniem będzie połączyć cienie z ich właścicielami :)

 

Przyjemnej zabawy!

Pozdrawiamy!

 

p. Aneta i Boo :)

Farm animals-utrwalenie słownictwa. Propozycja ćwiczeń na 30 kwietnia

Kochane dzieciaczki!

 

Najpierw wybierzemy się na spacer po farmie.

https://www.youtube.com/watch?v=EwIOkOibTgM

Nazwy zwierzątek powtórzone, zatem czas na zabawę.

BINGO to pewien piesek mieszkający na farmie. Posłuchajcie uważnie piosenki.

https://supersimple.com/song/bingo/

Na pewno zwróciliście uwagę, że każda literka imienia BINGO to pewien ruch do wykonania:

B - clap your hands (klaśnij w dłonie)

I – pat your legs ( poklep się po nogach)

N – pat your tummy (poklep się po brzuchu)

G – pat your head (poklep się po głowie)

O – jump (skacz)

Do pomocy przesyłam Wam również karty obrazkowe (flashcards).

Na zakończenie dzisiejszej lekcji pokolorujcie obrazek pieska Bingo.

 

Przyjemnej zabawy!

p. Aneta i Boo :)

Farm animals – zabawa tematyczna. Propozycja ćwiczeń na 28 kwietnia

Kochane dzieciaczki!

 

Witam się dzisiaj z Wami piosenką!

Poniżej znajdziecie zwierzątko, które rozpoczyna swoją prace wcześnie rano.

Czy już wiecie kto to?

It's ROOSTER (kogut)

https://supersimple.com/song/good-morning-mr-rooster/

Pokolorujcie koguta zgodnie z podanym kodem, powtarzając kolory w języku angielskim.

Następnie powtarzamy nazwy zwierzątek słuchając wyliczanki.

https://supersimple.com/song/who-took-the-cookie-farm-animals-version/

Przyjemnej zabawy!

 

p. Aneta i Boo :)

The animals on the farm- część II. Propozycja ćwiczeń na 23 kwietnia

Drogie dzieciaczki!

 

Na rozgrzewkę troszkę policzymy.

https://supersimple.com/song/five-little-ducks/

 

Dziś powtarzamy poznane słówka. Posłuchajcie piosenki i zwróćcie uwagę na pojawiające się w niej zwierzątka.

 

https://supersimple.com/song/animals-on-the-farm/

Na naszej farmie pojawiły się trzy nowe zwierzątka:

MOUSE - mysz

CHICKEN - kurczak

GOAT – koza

Poniżej znajdziecie obrazek naszej farmy ze wszystkimi zwierzątkami, pokolorujcie go.

Następnie dopasujcie cienie do ich właścicieli (plik color and match).

Na koniec liczymy zwierzątka na farmie (plik how many), postarajcie się po liczyć po angielsku, a starszaki dodatkowo mogą zapisać cyfry w odpowiednim miejscu.

Powodzenia i bawcie się dobrze!

p. Aneta i Boo :)

The animals on the farm – Zwierzęta na farmie. Propozycja zajęć na 21 kwietnia.

Kochane dzieci!

Rozpoczynamy przygodę ze zwierzątkami mieszkającymi na farmie!

Z pewnością wszyscy znacie piosenkę ,,Stary Donald farmę miał” :)

Dziś poznacie jej angielską wersję, która brzmi tak...

 

https://supersimple.com/song/old-macdonald/

 

Jakie zwierzątka ma nasz farmer?

Powtórzcie słowa:

COW - krowa

HORSE - koń

PIG - świnka

SHEEP - owca

DUCK - kaczka

ROOSTER - kogut

Poniżej znajdziecie karty ze zwierzątkami (plik flashcards), które możecie wykorzystać do powtarzania słówek.

Przesyłam Wam także zwierzątka do kolorowania (cow,horse,pig,sheep,rooster).

Na koniec możecie stworzyć swoją własną farmę (plik Make your own farm)!

Przyjemnej zabawy!

Pozdrawiamy!

 

p. Aneta i Boo :)

Emotions - Uczucia. Propozycja zajęć na 14 kwietnia

Witajcie kochani!

 

Święta Wielkanocne za nami! Boo, Lilly i Max znaleźli dużo czekoladowych jajeczek, mam nadzieję że Wasze święta również były radosne!

Pora na rozgrzewkę!

https://www.youtube.com/watch?v=C3c8fzbsfOE

 

Dzisiaj przechodzimy do nowego działu tematycznego "Emotions" czyli uczucia. Poniżej znajdziecie karty obrazkowe z uczuciami (flashcards).

HAPPY – SZCZĘŚLIWY

ANGRY - ZŁY

SCARED - PRZESTRASZONY

SLEEPY – ŚPIĄCY

Powtórzcie słowa z rodzicami i wysłuchajcie piosenki.

https://www.youtube.com/watch?v=l4WNrvVjiTw

 

Następnie pokolorujcie buzie z emocjami, niech każda będzie w innym kolorze.

Na koniec narysujcie buzie, która będzie przedstawiać wasze dzisiejsze samopoczucie:)

Powodzenia!

 

p. Aneta i Boo :)

Projekt unijny

Copyright © 2020 Copyright Przedszkole Wesoły Dzwoneczek w Mszanie Rights Reserved.