sun

Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne

Wiosenna grafomotoryka dla sprawnych rączek - propozycja zabaw na 7 kwietnia

WITAJCIE KOCHANI!!!

Dzisiaj zapraszam Was  do wiosennej grafomotoryki  dla sprawnych rączek. W załącznikach możecie pobrać i wydrukować dowolne wiosenne zwierzątko. Następnie narysować go po śladzie i pokolorować.  Zatem ołówki i kredki w ruch.

Życzę miłego dnia!!!

 

Pozdrawiam,

Alina Grzegoszczyk

Attachments:
Download this file (bocian.jpg)bocian.jpg[ ]59 kB
Download this file (motyl.jpg)motyl.jpg[ ]68 kB
Download this file (pszczoła.jpg)pszczoła.jpg[ ]61 kB
Download this file (ślimak.jpg)ślimak.jpg[ ]59 kB
Download this file (żaba.jpg)żaba.jpg[ ]57 kB
Download this file (zajączek.jpg)zajączek.jpg[ ]61 kB

Wiosenne gry i łamigłówki - propozycje zabaw na 6 kwietnia

Dzień dobry kochane przedszkolaki!

Mam nadzieję, że święta minęły Wam w cudownej atmosferze, troszkę odpoczęliście i nabraliście sił na nowy tydzień zdalnej nauki.

Dzisiaj zapraszam do prezentacji multimedialnej.

 

https://www.youtube.com/watch?v=T53SX7H_bgk&feature=youtu.be

 

Prezentację rozpoczynają ćwiczenia rozwijające słuch fonematyczny.

Zadaniem dziecka jest wskazać ilustrację, której nazwa rozpoczyna się wskazaną głoską. Dobre odpowiedzi kierują dziecko do slajdu potwierdzającego dobrą odpowiedź, natomiast odpowiedzi błędne – do slajdu zachęcającą do podjęcia ponownej próby.

Kolejne zadanie to „Zabawy słuchowe”

Takie, w których dziecko będzie rozpoznawać na podstawie dźwięku wybrane zwierzęta, które zwiększają swoją aktywność. Rozwiązana zagadka przenosi dziecko do tematycznie powiązanej części dotyczącej danego zwierzątka. Dzięki temu dziecko ma okazję poznać cykl rozwoju żaby, dowiedzieć się, co zmienia się w życiu pszczół i poznać ptaki, które wróciły wiosną do Polski.

Następne zadanie to „Gry liczbowe”

To proste zagadki zachęcające do przeliczania i porównywania liczebności zbiorów. W zadaniach zostały wykorzystane materiały obrazkowe kojarzące się z wiosną – na przykład kwiaty i owady.

Ostatnie zadanie to ćwiczenia spostrzegawczości i pamięci wzrokowej

W określonym czasie, dziecko zapamiętuje elementy przedstawione na ilustracji, po to, by odnaleźć brakujący element lub wyznaczyć ilustrację, która pojawiła się dodatkowo. To pozornie proste zadanie stanowi świetne ćwiczenie dla wszystkich uczestników edukacji.

Na ostatnim slajdzie znajduje się puchar i  podziękowanie za dziecięce zaangażowanie.

 

BARDZO DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ,

RODZICOM ZA ZAANGAŻOWANIE

I ŻYCZĘ WSZYSTKIM MIŁEGO DNIA ORAZ CAŁEGO TYGODNIA!!!!!

 

Pozdrawiam

Alina Grzegoszczyk

Kolorowe pisanki - kodowanie - propozycja zabaw na 31 marca

DZIEŃ DOBRY KOCHANE PRZEDSZKOLAKI!!!

Dziś zapraszam do wykonania zadań on-line pt. “Kolorowe pisanki” z projektu “Uczymy dzieci programować”. Do wykonania są 3 zadania. Pierwsze to łączenie cech: barwa – wzór, w drugim również połączymy cechy. Tym razem wzór i liczbę. Trzecie zadanie, to przeliczenie pisanek w koszyku i wskazanie właściwej odpowiedzi.

https://view.genial.ly/605f0d496bd9330d1ecc3c43/interactive-content-kolorowe-pisankiby-anna-swic

Po wykonaniu wszystkich poleceń proszę otworzyć poniższą stronę i kliknąć gwiazdkę

https://view.genial.ly/5e7bbee355b9c70e3f3d57f3?fbclid=IwAR1Bvj7G1yv1qVamzPn3iNmG2irnkBmSWd42zPFXZyQbHPOcD3kPCXt9waA

Życzę udanej zabawy!!!

P.S Przesyłam gorące uściski wszystkim przedszkolakom i życzę Zdrowych i Spokojnych Świąt Wielkanocnych.

 

Pozdrawiam,

Alina Grzegoszczyk

Wielkanocne zadania - propozycja zabaw na 30 marca

Kochane dzieci! Drodzy Rodzice!

Zbliżają się Święta Wielkanocne, czas zwiększonej pracy, ale i radosnego oczekiwania. Pomimo niesprzyjających okoliczności cieszymy się możliwością spędzenia więcej chwil ze sobą.

Dziś zachęcam Was do wykonania  kilku wielkanocnych zadań. Na pewno świetnie sobie z nimi poradzicie a przy okazji będą to doskonałe ćwiczenia ogólnorozwojowe!!!

Życzę owocnych ćwiczeń i dobrej zabawy!


Pozdrawiam,

Alina Grzegoszczyk

Copyright © 2021 Copyright Przedszkole Wesoły Dzwoneczek w Mszanie Rights Reserved.